Siirry pääsisältöön

Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on helmikuu, 2019.

No entäs ne fiilikset ekan treenin jälkeen?

Mentiin miehen kanssa ekaan treenin siis todella ajoissa. Salilla oli vielä käynnissä edellinen tunti, jota seurailtiin sivusta. Päävalmentaja Coach Verho (Johanna) tuli juttelemaan meille ja kertoilemaan alkuun jo vähän mitä tuleman pitää. Saatiin samalla hoidettua maksupuolta, kun molemmilla oli niitä käyttämättömiä kulttuuriseteleitä. Coach myös rohkaisi, että kyllä me kurssilla pärjätään ja että kaikki treenaa omana kuntotasonsa mukaan. Lopulta kun edellinen tunti päättyi ja päästiin aloittamaan omaa tuntia kävi Coach läpi koko porukan kanssa treenimetodia ja opittiin miten vastataan kun tunnilla huudetaan "Hallussa?" Alkuun vastaus "Hallussa!" tuli porukalta vähän vaimeasti ja ehkä ilman sitä huutomerkkiä. Tässä kohtaa vielä se sisäinen kyynikko ja pessimisti mietti, että onpa hölmöä. Varsinaiset treenit alkoi haaraperus-, hylje- ja ristihypyillä, jotka laskettiin yhteen ääneen. Kun kuulin että aloitetaan haarahypyillä, ni mieleen tulvi koululiikuntatuntien...